Hvor mye er felgene min verdt?

Anbefalte innlegg

Skal selge mine sommerfelger med dekk. 225/40-18. Kjøpte de sommeren 2010, betalte 9500 med dekk. Kun brukt i noen måneder, men rakk jo selvfølgelig å kantkjøre litt :P

Legger ved at par bilder av skadene. SÅ hvis noen har gode og enkle råd til å fjerne de hadde det vært fint :)

2363ib.jpg

wmjtec.jpg

oghu9j.jpg

Hvor mye kan jeg selge de for? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg 7000 er jeg ganske fornøyd. Er greit å forhøre seg litt før jeg legger de ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke du skal basere deg på mer enn 6, men vet jo aldri

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva om jeg får fikset/redusert skadene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor langt har dekkene rullet? Noen kjører jo 10.000 km ++ i løpet av noen mnd. Sommerdekk varer skjelden lendre enn rundt 20K med normal kjøring.

Jeg ville i alle fall ikke betalt 6000 for kantkjørte brukte hjul, men det er nå min mening. Men siden du spør, så får du svar :)

Maks 5k slik de står, kanskje 6k om de er fikset, forutsatt at dekkene er minst 75% igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkene er "good as new". Vanskelig å si akkurat hvor langt de har kjørt, men tipper mellom 3-5k :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maks 5k slik de står, kanskje 6k om de er fikset, forutsatt at dekkene er minst 75% igjen.

word. Men prøv å legg dem ut for 6k og se ann responsen først.

Edit: Kantkjøringsmerkene pusser du ned på null tid. Det verste merket der må du kanskje bruke en fin fil på, men det andre merket holder det med sandpapir. Da må du selvfølgelig polere opp igjen kantene etterpå, men det er jo heller ingen stor jobb. Ikke la et firma fikse kantkjøringsmerkene for deg iallefall, for det taper du på uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ligget ut til 6500 i omtrent et døgn nå, men ingen respons. Venter i noen dager til.

Har forresten en onkel som driver med lakkskader o.l, skal høre om han får fikset skadene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.