#1 Skrevet Januar 9, 2011 (endret) noen som vet hvor motstanden til viftemotoren på golf 3 sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2011 Hvis det er noenlunde likt som på g2 sitter den under hanskerommet, bare skru ut den oppbevaringshylla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2011 Takk fant det:) men det er fortsatt noe som er rart, byttet til ny motstand nå, men vifta funker fortsatt bare på 4. Hva kan vere galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2011 samme problemet hadde jeg på min og da var det dårlig kontakt i "sleiden" på bryteren! ta av dekselet rundt bryteren og selve bryteren(dra forsiktig ut) så ser du nok hva jeg mener:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2011 samme problemet hadde jeg på min og da var det dårlig kontakt i "sleiden" på bryteren! ta av dekselet rundt bryteren og selve bryteren(dra forsiktig ut) så ser du nok hva jeg mener:D jepp fant feilen, takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2011 Så flott Bare hyggelig du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...