#1 Skrevet Januar 9, 2011 heisann hva er dette her på bilde usikkert hva det er på min 1.8 20v passat 99modell takker for alt hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2011 kamakselsensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2011 Kamkjedestilleren - stiller litt på kamakselens posisjon ved å påvirke kjedet mellom innsug- og eksoskam avhengig av blant annet turtall på motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2011 hmm oki..har et problem me at bilen ikje sviver Dass på tomgang og dauer ut..så jeg kobla bare ut den koblingå engang og de skjedde jo ikje en dritt i forsjell på motoren?:-S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2011 Den gjør nok ikke noe særlig før man har gasspådrag og turtall, så det tror jeg nok er helt normalt. Det er nok neppe den der som forårsaker problemene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2011 oki:-)..tusen takk for svar:-)..fikk jeg det ut av verden..måtte bare spør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...