Stoff til å trekke om sete i bil?

Anbefalte innlegg

Har et hull på det "vanlige" stedet på førerstolen som var der når jeg kjøpte bilen.. (sideputa ut mot døra) Han som hadde bilen før meg hadde prøvd å fått tak i den stoff-biten på A/S bil på gjøvik uten hell sa'n.. Men var innom NBS i dag og bare spurte om de hadde noe råd.. De sa det ikke var noe problem i det hele tatt å få tak i deler til å reparere setetrekket.. Er det noen som har gjort dette før? det er sportsinteriør med høyere støtter.. Tenkte jeg skulle stikke innom den lokale møller-sjappa i morra å høre.. Her er mønsteret iallefall..

DSC01958 small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt leveres kun komplett rygglenetrekk, koster ca 2000,-

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt leveres kun komplett rygglenetrekk, koster ca 2000,-

 

Andreas

 

 

Ja fant ut av det i går.. Kjenner en som jobber med å bygge om biler på møller lørenskog og han bestilte mye trekk på jobben.. Så jeg satt han på saken.. Ble i såfall hele rygglenetrekket, siden det trekket på midten er sydd fast øverst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått bekrefta fra møller det Andreas her sa.. Får bestilt hele stoffet til ryggen.. Men det er jo dette jeg trenger også..

 

 

Men da måtte jeg vite interiørkoden på det interiøret jeg har.. Eneste problemet er at det ikke er det interiøret som står på "lappen" i hjulbrønnen, fordi det er skiftet til sportsinteriør.. Er det noen som har interiørkoden til setene som vist på bildet over her?? Det sitter vel i avant etter det jeg kunne skjønne da... Sedan ble visst ikke levert med sportsinteriør...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.