#1 Skrevet Januar 9, 2011 (endret) Kompis har en a3 o5 mod og vindusviskere foran virker ikke og sikkringa er hel.Kan vindusvisker motoren ha gått i stykker eller hendlen inni bilen er kaputt??Er det obo2 på den for jeg har bare diagnose for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2011 Ta først diagnose, om det er ettermontert xenon er det fare for ecu er defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2011 Ta først diagnose, om det er ettermontert xenon er det fare for ecu er defekt. Da har jeg prøvd diagnose fikk kontakt med motor og ingen feil. med fikk ikke kontakt med mange andre blocker som blant annet instrument eller wiper elektronic.Tok autoscan og fikk bare igjennom 2 adresses. Men jeg har bare billig kabel med at jeg kjøpte lisence til 100dollar.Kan det ha noe og si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2011 Må vel til med noe bedre diagnoesverktøy da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2011 Må vel til med noe bedre diagnoesverktøy da ja Må vel det men hadde ingen problemer med dette på en a4 2004 mod jeg tok sist uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2011 Ble du noe klokere her? Sliter med akkurat det samme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...