#1 Skrevet Januar 9, 2011 Hei. Et lite spørsmål.....Hvor brei er kanten på InterAction LM Reps felga egentlig ? Hadde vært greit å vite, siden jeg har bestillt meg slike felger selv Felgene jeg har bestillt er 8" breie, hvis dette har noe å bety 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2011 Varierer fra bredde og ET... Hvilken ET er det på de 8" du har bestilt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2011 (endret) Varierer fra bredde og ET...Hvilken ET er det på de 8" du har bestilt da? 8"x18" et35 er det, for å være helt nøyaktig Dekka som skal på er Federal SS-595 i dim. 215/40R18.... Satser på litt mer strekk der, kontra 225/45R17 som jeg er vandt med fra de forrige sommerhjula som var 7"x17" et40 uten kant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2011 Blir ikke den breieste kanten akkurat, men litt blir det da Tror denne bilen hadde samme dimensjon på felger; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2011 Takk for bilder Sindre . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...