viftemotor til varmeapparat funker av og til - Allroad 2001-mod

Anbefalte innlegg

Når viften ikke funker., gir jeg et lite dunk under dashbordet på høyresiden. Så starter viften.

Tipper at børstene er gåen. eller at hele greia begynner å bli utslitt. da bilen har gått 210tusen km.

Allroad 2001mod.

Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan finne tak i en ny rimelig vifte? ebay? evt delenummer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når viften ikke funker., gir jeg et lite dunk under dashbordet på høyresiden. Så starter viften.

Tipper at børstene er gåen. eller at hele greia begynner å bli utslitt. da bilen har gått 210tusen km.

Allroad 2001mod.

Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan finne tak i en ny rimelig vifte? ebay? evt delenummer?

Skjedde akkurat det samme i Poloen min. Vifta gikk sporadisk nå og da. Fikk tak i ny vifte fra min lokale høgger for en rimelig sum. Jeg fant min på http://www.nbfbildeler.no så det er vel mulig at de kan ha noe liggende til deg. Eller så stikk innom lokal høgger der du bor og hør.

Edit: delenr skal være: 4B1 820 021 B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passaten min e gått ca 75000. er en 05 mod 3bg.

har akkurat samme problemet, slutter plutselig, kan vere død i alt fra 5 min og sist var den død i 3 uker.

så starter den brått opp igjen.

har mistanke om børstene, eller kan det vere andre ting som gjør det?

da det koster 6500 å skifte hos møller, vil eg vere sikker på om det er viftemotoren som e dårlig før eg skifter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ak nå bestilt meg ny ifra ebay. prøvde å smøre den gamle opp uten hell. sluttet å hyle i 2 dager for så å begynne igjen. å nå blir det ny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.