Clutchwaier polo 6n Hvordan få på etter demontering Haster

Anbefalte innlegg

Petter Lønning står i leigt verksted for å bytte clutch uten strøm på telefornen: bh : han har bare igjen å få på vaieren igjen, men denne lar seg ikke få på noen som har noen triks til han?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På wiren er det en sånn "trekkspill" mansjett. Den skal trekkes sammen. Hold wiren stram og "runk" den litt, så komprimeres den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bør vel komprimeres før den taes av om jeg ikke husker feil, kan være noe dritt i etterkant....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bør vel komprimeres før den taes av om jeg ikke husker feil, kan være noe dritt i etterkant....

Stemmer, såfremst ikke det er fjernet i ettertid har er vaieren utstyrt med låseklips.

Skal også sies at noen ganger lar den seg ikke stramme etter demontering:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På wiren er det en sånn "trekkspill" mansjett. Den skal trekkes sammen. Hold wiren stram og "runk" den litt, så komprimeres den.

Hehe..så jævla bra sagt! DAGENS! bare runk den litt i strukket lengde så kommer den!

Neida, er jo bare fakta detta, for folk som regel skjønner ikke hvorfor det henger en plast dings på waieren, denne er der for dekomprimering av waier ved clutchskift/jobb med girkasse.

På bildet er waieren komprimert. det skal den være ved montering, og når waieren er på plass skal den grønne koppen vries ut av ørene på waieren. (vanskelig og forklare)

1160-01021685.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk "runka" waieren til den bunna, og fikk den bare såvidt på etter mye banning, men nå er waier fortsatt bittelitt for stram, null dødgang og slurer hvis en såvidt ser på gassen :( Prøvde ørten ganger å få strømpen kortere men det gikk ikke uansett :( Hva gjør jeg nå? Bytter waier?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk "runka" waieren til den bunna, og fikk den bare såvidt på etter mye banning, men nå er waier fortsatt bittelitt for stram, null dødgang og slurer hvis en såvidt ser på gassen :( Prøvde ørten ganger å få strømpen kortere men det gikk ikke uansett :( Hva gjør jeg nå? Bytter waier?

Ville byttet den ja.

Monterte manuelt justerbar sist jeg hadde av..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil den ikke så skal den ;) Modifiserte den gamle, funker gull nå : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.