Anbefalte innlegg

hei, har en a4 96 stv som jeg skal hellakkere... vet noen hvor jeg kan få tak i nye lister til dørene.. ? de som sitter midt på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller er tingen her, jeg kjøpte nylig rundt baut til min bil, kom på ca 1400,- ink rabatt for alle 4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke tilfeldigvis pris på gummilistene nede og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, har kvittering på dette liggende på verkstedet. Men tror det var rundt 1000-lappen der også dessverre. De tar seg godt betalt for noen stykker plastikk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller tar seg vel stortsett godt betalt på alt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men er vel sånn dem klarer å holde et såpass stort lager og en forholdsvis grei service/leveringstid også :)

Skal du ha noe spesielt som dørlister, er det som oftest lettest å høre hos Møller, men finner vel alltids andre steder også, men regner med lenger leveringstid++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de har bare de nederste listene på døra kom jeg fram til på nbs...

får bare ringe møller og høre med de, har jo lokale sulland her i bodø....men jeg har lovt meg selv å aldri handle der mer!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror faktisk ikke det blir noe billigere å handle listene fra NBS med frakt, dessverre.

Skal ta å sjekke kvitteringen min fra Møller hvor mye jeg måtte ut med, så har vi noe å sammenligne med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.