#1 Skrevet Januar 9, 2011 Noen som har sett noe lignende? Fant igjen disse bildene jeg tok i fjor her i Brønnøysund, av en golf mk2. Kom gjerne med kommentarer: ) Bildene er ikke av beste kvalitet men dere ser hva det dreier seg om: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2011 Golf Country er en bil som ble levert sånn fra fabrikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2011 Golf Country 4x4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2011 Den var rett og slett grusom.. Og dette fikk de faktisk solgt? Eneste måtte jo være å fått en sprek motor i denne å brukt den som herjebil:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2011 Har jo sin sjarm da.. 80-tallet lenge leve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2011 Hva er det som er merkelig med denne da?? I dag heter de jo Cross og leveres UTEN 4x4!!! DET er merkelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2011 Og ubrukelig jukseplast i stedet for kufanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2011 Pen er de absolutt ikke, men i det siste har de vel blitt solgt for ganske store summer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2011 Så faktisk en slik bil i sossestrøket i Oslo i helga, Nærmere bestemt holmenkollen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2011 Jeg synes golf country eg utrolig kule biler! Digger konseptet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2011 Country har sin sjarm men det er jo strengt tatt bare ei rørramme som er bolta på undersiden av en helt standard mk2 kaross 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 10, 2011 Ble ikke de bygget på en traktorfabrikk i Østerrike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 10, 2011 Om jeg ikke husker feil så er det Dangel som har gjort dette, de samme som har bygget Peugot partner 4x4. de bruker ihvertfall samme konseptet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 10, 2011 Drit kul bil dette! Sikkert rå vinterbil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 10, 2011 Den var rett og slett grusom.. Og dette fikk de faktisk solgt? Det ble solgt 7735 eksemplarer (inkludert 500 sorte i Chrome Edition), så ja. De blir sett på som kultbiler i dag, og var en cross-over forut for sin tid. http://no.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Country http://www.vw-golf-country.de/ http://www.faltdach.net/vwgolfcountry.htm Om jeg ikke husker feil så er det Dangel som har gjort dette, de samme som har bygget Peugot partner 4x4.de bruker ihvertfall samme konseptet Du husker feil. Det var Steyr-Daimler-Puch som utviklet denne. SDP utviklet også Syncro-systemet i både vanlig GOlf 2 og i Transporter 3, samt at de var sammen med Mercedes i å utviklet Geländewagen, en bil som de også har bygget for Mercedes i 31 år. SDP var, og er, en av verdens ledende produsenter og utviklere av firehjulstrekksystemer. Fabrikken heter i dag Magna-Steyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 10, 2011 HAHA.. Det går en sånn her i byen, med 3 tusenmetere og lexus baklykter KAn risikere å kjøre av veien når man møter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 10, 2011 hehe ja, Country'n er en mærkelig bil. Men det gjør den jo bare enda kulere ( i min mening så klart ). Per Henrik Lindgren har faktisk fått med seg det meste som jeg kan se også. Og som jeg har greid å få tak i av intel, så er det en stand mellom 10 - 15 stykker av denne typen i Norge. Ikke 100% sikker så klart. 2 stk ble skrota for 4 mnd sia. En tysk rega, og en norsk rega. Hvis det er av interesse, så har jeg noen bilder av min: http://s1098.photobucket.com/albums/g371/Gatlix/1991%20VW%20Golf%20Country/ Er ikkeno glansbilde så klart. Skal nok få opp en prosjekttråd om den en i nærmeste framtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 12, 2011 hehe ja, Country'n er en mærkelig bil. Men det gjør den jo bare enda kulere ( i min mening så klart ). Per Henrik Lindgren har faktisk fått med seg det meste som jeg kan se også. Og som jeg har greid å få tak i av intel, så er det en stand mellom 10 - 15 stykker av denne typen i Norge. Ikke 100% sikker så klart. 2 stk ble skrota for 4 mnd sia. En tysk rega, og en norsk rega. Hvis det er av interesse, så har jeg noen bilder av min: http://s1098.photobucket.com/albums/g371/Gatlix/1991%20VW%20Golf%20Country/ Er ikkeno glansbilde så klart. Skal nok få opp en prosjekttråd om den en i nærmeste framtid. Prosjekttråd, takk :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 12, 2011 hehe ja, Country'n er en mærkelig bil. Men det gjør den jo bare enda kulere ( i min mening så klart ). Per Henrik Lindgren har faktisk fått med seg det meste som jeg kan se også. Og som jeg har greid å få tak i av intel, så er det en stand mellom 10 - 15 stykker av denne typen i Norge. Ikke 100% sikker så klart. 2 stk ble skrota for 4 mnd sia. En tysk rega, og en norsk rega. Hvis det er av interesse, så har jeg noen bilder av min: http://s1098.photobucket.com/albums/g371/Gatlix/1991%20VW%20Golf%20Country/ Er ikkeno glansbilde så klart. Skal nok få opp en prosjekttråd om den en i nærmeste framtid. Nå var jo din ganske pen i forhold til den jeg la ut bilde av. Din så jo veldig godt tatt vare på også Skulle fått på noen arctic truck lignende dekk på en slik en å fått skikkelig offroadstuk på den:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 12, 2011 Prosjekttråd, takk :-D Yes, det ligger i tankeboksen. Nå var jo din ganske pen i forhold til den jeg la ut bilde av. Din så jo veldig godt tatt vare på også Skulle fått på noen arctic truck lignende dekk på en slik en å fått skikkelig offroadstuk på den:p Har sett litt etter noen grøvre dekk på den ja. Så om jeg greier å få tak i noen, så skal det sterkt vurderes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...