#1 Skrevet Januar 10, 2011 Det startet i romjula hvor det var så kaldt. Startet bilen etter et par dager. Var ca -20 grader. Skrapet av bilen. Da jeg skulle kjøre lyste ABS lampe og ESP lampe i dashen. Kjørte et lite stykke, men fant ut at ABS brems eller ESP virket. Stoppet. Og startet på nytt. Da ble det borte. Slik har hendt endel ganger . Ofte går det bort når jeg stopper og starter bilen på nytt. I alle fall om jeg har kjørt et par mil. I dag var det rundt 0 grader. Startet å kjørte ca 3 mil før ABS og ESP lampa startet å lyse. Noen som har noen gode råd til hvordan jeg løser dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2011 Få tatt en diagnose, les ut feilkoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2011 er sånn på den ene bilen min og. feilen på min er at en esp sensor er død og da lyser abs og esp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2011 Ta en diagnosetest. Da får du feilmeldinga med en gang. Slipper du å gjette;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2011 oki, da må jeg inn med bilen igjen:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2011 Vanlig problem her har du lesestoff http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=44441&highlight= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...