#1 Skrevet Januar 10, 2011 Hei, nytt medlem her! Jeg har en A4 2005 hvor "airbag" lyset har kommet på. Jeg forsøkte en avlesning med en jalla-kabel, men får ikke lest av."No response from controller". Hvis noen vet hvordan jeg løser dette hadde det vært fint! Eller.. Er det noen i Bergen som har en Ross-Tech kabel som kunne hjulpet meg med en avlesning? På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2011 Hvis det er "treff" i morgen er det sikkert noen som kan ta med en vagcom. Pleier alltid være noen som har liggende i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2011 OK.. hvor er det treffet finner sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2011 Under nygårdsbroen som oftest i denne byen. Ellers er det ved storcash 80m unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...