#1 Skrevet Januar 10, 2011 (endret) Hei, har et hengerfeste fra golf 3 hvor jeg mangler nøkkel. Skal prøve å demontere låssylinder. Har handlet låsdirkeverktøy og skal få åpnet låsen. Men hva holder sylinderen på plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2011 ringe møller, å dem hadde visst rundt 50 nøkler som jeg kunne teste! så stikker nok ned i morgen, da ordner det seg sikkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2011 ringe møller, å dem hadde visst rundt 50 nøkler som jeg kunne teste! så stikker nok ned i morgen, da ordner det seg sikkert! De 50 nøklene er masterkeysett til Westfalia men utifra bildet så er det ikke westfalia du har så den turen kan du "spare" deg for. Ser ut som ett gammelt MVG/Peka feste og da skal koden stå på låsesylinderen (stanset inn en tre siffret kode) Kodene går fra 001-200 og de kan bestille nye nøkler på delenummer 000 092 791 XX (XX byttes ut med bokstaver som tilsvarer koden på nøkkelen AA=01 AB=01 o.s.v) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2011 De 50 nøklene er masterkeysett til Westfalia men utifra bildet så er det ikke westfalia du har så den turen kan du "spare" deg for. Ser ut som ett gammelt MVG/Peka feste og da skal koden stå på låsesylinderen (stanset inn en tre siffret kode) Kodene går fra 001-200 og de kan bestille nye nøkler på delenummer 000 092 791 XX (XX byttes ut med bokstaver som tilsvarer koden på nøkkelen AA=01 AB=01 o.s.v) Ahh! takk for svar =) siden hengerfeste er demontert, så tar jeg turen innom uansett =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2011 Takk for hjelpa i dag Rudi, du kan dette best hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...