#1 Skrevet Januar 10, 2011 Har noen dette liggende? Vil gjerne ha kloa i alt som er av el-skjemaer til V8, men primært på jakt etter dashbord(lys)-skjemaet. Har noe lys der som kommer og går hele tiden, er noe irriterende. Har sjekket over systemet til skiltlysa, og det ser ut til å være ok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2011 Har noen dette liggende?Vil gjerne ha kloa i alt som er av el-skjemaer til V8, men primært på jakt etter dashbord(lys)-skjemaet. Har noe lys der som kommer og går hele tiden, er noe irriterende. Har sjekket over systemet til skiltlysa, og det ser ut til å være ok.. Du kan vel bruke skjemaer fra andre type 44, ihvertfall til dash-lysa? Ligger endel her: http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2011 Du kan vel bruke skjemaer fra andre type 44, ihvertfall til dash-lysa? Ligger endel her: http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/index.html Det er jo ikke akkurat samme bilen, og de har ikke engang samme instrumentet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2011 Kan dette ligne? Har uansett sendt deg mail (.rar-fil) med en god del tegninger til V8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2011 Jeg fikk mailen Hermann, takker så meget! Da skal jeg se igjennom dette og sjekke om jeg finner noe vaklete koplinger noe plass, instrumenteringen virker helt fint når jeg kopler meg forbi, så må ligge før det en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2011 Det er jo ikke akkurat samme bilen, og de har ikke engang samme instrumentet.... Facelift av 44 har vel samme instrumentet? Men det var kanskje ikke skjema for facelift der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...