#1 Skrevet Januar 10, 2011 Er det mulig å gjøre en A4 fwd om til quattro? Hvis ja, hvor mye vil d koste ca? Mats H. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2011 ja, det går an. MEN, det er overhode ikke noe du bør vurdere. Det vil bare senke verdien på bilen din og koste deg fantastisk mye penger. Kjøp heller ny bil. Bruk søkfunksjonen. ligger sånn ca.378tråder i samme sjanger her fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2011 Kenneth har gjort det: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=109218&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2011 Ok.. Hadde ikke lyst å bytte bil ettersom jeg har lagt ned mye arbeid i denne, men kjipt å ikke ha quattro:-/ Hvor mange hk tåler fwd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2011 usikker på hvor mye fwd-systemet tåler .. men ut i fra "det jeg har hørt", så er det ikke gunstig med noe særlig mere enn 250-300hk på forhjula ettersom det da bare vil spinne og du ikke vil få utnytta det noe særlig .. i høyere hastigheter går det nok "greit", men er tross alt Norge vi bor i Skyt meg hvis jeg tar feil, men virker forsåvidt logisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2011 Ok, det er jo mer enn nok det da Vet ikke hvor mange hk jeg har nå, men vil tippe rundt 200-210, og da spinner jeg ut første giret pluss starten på 2. giret uansett, men tenkte mest på forbikjøringer og slikt. Er greit å ha litt drag da Hadde lyst å ha rundt 250hk, så det bør vel gå greit da uten at alt av understell o.l. går i stykker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...