#1 Skrevet Mars 3, 2005 Da er det duket for 9.runde i cup'en her. Har reservert banen fra 20:15 denne gangen. Det er ikke 100% sikkert at de før oss er klare da, men gjorde det sånn i stedet for 20:30 så det ikke skulle snike seg inn noen imellom. Men er det noen som har forslag til hvor ofte vi skal kjøre? Har hørt litt forskjellig fra folk her. Hadde tenkt meg å kjøre cupen ut april, dvs. 11 runder totalt. Har lyst til å høre hva dere andre synes om dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2005 Jeg syns det har blitt litt for ofte, kanskje derfor det har vært litt dalende interesse? Mulig jeg kommer denne gangen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2005 Som vanlig kommer jeg denne gangen også. Får prøve å legge inn et par bra rundetider slik at jeg kommer over fjaskoen fra RoC kvalifiseringen. Jeg synes at kjøring hver 14. dag er helt perfekt, det er i alle fall ikke for ofte. Kenneth, du fortjener skryt for arrangeringen av Gocart Cup'en!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2005 Helt klart at Kenneth fortjener skryt, dette er et godt stykke klubbarbeid!! Han spurte om hvor ofte vi burde kjøre, og jeg har hørt litt fra andre kanter at de kanskje syns det var litt vel ofte, noe jeg kan være enig i, da budsjettet er sprengt allerede 5 dager etter lønning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2005 Helt klart at Kenneth fortjener skryt, dette er et godt stykke klubbarbeid!! Han spurte om hvor ofte vi burde kjøre, og jeg har hørt litt fra andre kanter at de kanskje syns det var litt vel ofte, noe jeg kan være enig i, da budsjettet er sprengt allerede 5 dager etter lønning Her er det snakk om prioritering! 2 drinker mindre på by'n så har du et par heat på banen istedet Dette er jo sosialt, og det ble vel dratt igang for å ha noe å gjøre vinterstid. Synes ikke 2 kvelder av 30 er så mye, men er jo en hvis forskjell på hva folk har av fritid selvfølgelig... Kommer ihvertfall på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2005 jeg også... kjetil tror jeg er noe redusert etter ribbenstragedien sist... jeg skal prøve å lure han med å kikke hvertfall!(han ligger og syns synd på seg selv på rommet sitt og alt gjør vondt ) hehe... jeg er klar for ny pers! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2005 Åssen går det med Kjetil? Må kjøre pent Håper det dukker opp litt mer enn 4 mann på banen. Hvis ikke blir vi ferdige på rekordtid! Og husk å finne fram klippekortene deres! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2005 Åssen går det med Kjetil? Må kjøre pent Håper det dukker opp litt mer enn 4 mann på banen. Hvis ikke blir vi ferdige på rekordtid! Og husk å finne fram klippekortene deres! Hehe, joda det humper å går. Er ikke smertefri enda for å si det sånn... Men har store planer om å ta en snartur til Kollevold å kjøpe katring-ribbeinsbeskytter! DA blir det saker! Tror ikke jeg stiller i morgen, men ikke umulig jeg dukker om som moralsk støtte iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2005 4 stk blir litt tamt. Blir alle i samme heat uten pauser mellom heatene da Klippekortet, god ide! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2005 Dette var absolutt ikke min dag! Hodet hadde ikke lyst til å følge med, like greit å kaste inn håndkledet da. Skal se om jeg får lagt opp resultatene i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...