Lese av turbotrykk på klima display?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å lese av turbotrykk i clima displayet og eventuelt hvilken kanal dette er? Bilen det gjelder er en Audi a3 1.8T 98 mod AGU motor.

MVH Andreas.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ikke ann å lese av turbotrykk i klimadisplayet på denne. Etter hva jeg vet går det heller ikke ann å få lest av turbotrykk på en så gammel bil i måleverdiblokk i VagCom.

Her går det på gamlemåten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ikke ann å lese av turbotrykk i klimadisplayet på denne. Etter hva jeg vet går det heller ikke ann å få lest av turbotrykk på en så gammel bil i måleverdiblokk i VagCom.

Vet du om dette er mulig på bilen min?

02 Passat TDI.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

02 Passat TDI.

Du får nok ikke lest av noe trykk i noe klimadisplay her heller, men om du får lest av turbotrykk i måleverdiblokk er jeg usikker da jeg ikke er så kjent med dieselhjernene. Mest sannsynlig kan du ikke det. Dette kom sammen med 2.0 TDI mener jeg: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

02 Passat TDI.

Hadde jo vært kjekt om dette gikk ann:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første innlegg.Prøv måleblokk 115 i motor.

til dere med tdi. måleblokk 11 på motor:)

Med vagcom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.