#1 Skrevet Januar 11, 2011 Noen som vet om det er mulig å lese av turbotrykk i clima displayet og eventuelt hvilken kanal dette er? Bilen det gjelder er en Audi a3 1.8T 98 mod AGU motor. MVH Andreas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2011 Går ikke ann å lese av turbotrykk i klimadisplayet på denne. Etter hva jeg vet går det heller ikke ann å få lest av turbotrykk på en så gammel bil i måleverdiblokk i VagCom. Her går det på gamlemåten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2011 Går ikke ann å lese av turbotrykk i klimadisplayet på denne. Etter hva jeg vet går det heller ikke ann å få lest av turbotrykk på en så gammel bil i måleverdiblokk i VagCom.Her går det på gamlemåten. Vet du om dette er mulig på bilen min? 02 Passat TDI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2011 Går ikke ann å lese av turbotrykk i klimadisplayet på denne. Etter hva jeg vet går det heller ikke ann å få lest av turbotrykk på en så gammel bil i måleverdiblokk i VagCom.Her går det på gamlemåten. OK, takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2011 Vet du om dette er mulig på bilen min? 02 Passat TDI. Du får nok ikke lest av noe trykk i noe klimadisplay her heller, men om du får lest av turbotrykk i måleverdiblokk er jeg usikker da jeg ikke er så kjent med dieselhjernene. Mest sannsynlig kan du ikke det. Dette kom sammen med 2.0 TDI mener jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2011 Vet du om dette er mulig på bilen min? 02 Passat TDI. Hadde jo vært kjekt om dette gikk ann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2011 Første innlegg.Prøv måleblokk 115 i motor. til dere med tdi. måleblokk 11 på motor:) Med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...