noen med ledig parkering til helga?

Anbefalte innlegg

hei! skal til oslo til helga, men de jeg skal til bor midt i sentrum!

har ikke så veldig lyst og la golfen stå midt i byen, noen som kan være behjelpelig med parkering? eller tips om hvor jeg kan leie parkering.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stå i gata utenfor stua mi på sinsen, Alltid ledig plass her.. Bårde jeg og Frode Gulbrandsen har bilene våres her og det er null problem, stille og rolig strøk. (nedre sinsen) kort vei til sentrum også med trikk. Om du ikke MÅ ha garasje da:) Her er det i allefall folk som følger med ut i gata:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan evt stå på gjesteparkeringa her hos meg på Skjetten. Men da blir det litt styr med og komme seg inn til byen om du ikke blir henta/kjørt ut hit.(15min fra sentrum med bil/47timer med kollektiv fra sentrum:p)

Her er det ihvertfall 100% trygt og stå, stille og rolig villastrøk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har oppvarmet og lukket plass i garasjeanlegg til gamlegolfen min jeg. ;)

Helsfyr. Kort til T-bane/buss til sentrum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt kan bilen stå utenfor hos mine foreldre på Røa (vestkantforstad) :) T-bane rett ved der og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt kan bilen stå utenfor hos mine foreldre på Røa (vestkantforstad) :) T-bane rett ved der og.

du mener vel Røen? hahahaha:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så bra at det er så mange som stiller opp, blir nesten rørt av å være medlem i klubben :D

Neida, må ikke ha garasje. Jeg må sjekke litt grundig opp hvor hun faktisk bor i Oslo, så finner jeg ut hvilken plass som passer best.

Men tror det passe best hos deg Marius, må si det frista litt med garasje! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare si fra. Om det blir noe av får du si fra når du kommer, så skal jeg låne deg en nøkkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok desverre ikke stille med plass, men utrolig bra at folk stiller opp for hverandre. Kun vært medlem en liten periode, men jeg har lest mye og oppdaget mange gode personer her på forumet : rock ::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har avklart at destinasjonsmålet for turen er rett bak selveste Harald Rex's sitt hus, slottet !

Hvordan er kollektiven fra deg Marius ?

regner med å komme til Oslo rundt 19 imorgen, send meg mobilnr ditt på pm så kan jeg ringe deg imorgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på kollektivt er nok t-bane lettest for deg, Magnus. Mer informasjon finner du på http://www.trafikanten.no og de aktuelle/nærmeste stoppene er Helsfyr T-bane og Nationaltheatret T-bane.

Kos deg i Oslo!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka klokka i det siste, Ola? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for parkeringa Marius ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.