#1 Skrevet Januar 11, 2011 Dette blir da mitt første innlegg på dette forumet! Har nettopp kjøpt meg ein Audi a3 2001 mod, da eg blei driddlei 626 som røykla heile nabolaget ved kaldstart Problemet er at tankmåleren lever sitt eget liv. Kan aldri stole på at nivået som viser på tankmåleren er riktig. Den kan vise hallfull, tom og alle mulige nivåer. Den kan også begynne å danse,, selv om bilen står rolig. Hvordan gå frem på å feilsøke tankmåleren? Spylevæske føleren fungerer også ikkje. Trenger den bare ein reingjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2011 Bump! Ingen som har noen ide hvordan eg kan sjekke dette opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2011 Har fått ut ein feilkode frå bilen 1 Fault Found: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Er det typisk nokon plasser det pleier være kortslutning? Litt vanskeligt å finne ut kvar det er, siden det kun er få ganger den slår ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...