#1 Skrevet Januar 11, 2011 (endret) Har ingen diffsperreknapp på min audi 80 typ 89. Ble stjelt under et innbrudd. Stikket er også borte fordi den ble rivd av ledningene, så det stikker bare en god del ledninger ut. Noen som vet hvilke ledninger jeg kan koble sammen for at diffsperra funker? Vil man da trenge å klippe hastighetsledningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2011 Var no en spesiell ting å stjele.. Flyt-skjema Slik jeg leser tegninga, så skal det holde med at du tar å setter inn en pulsbryter mellom Svart(Blå/Svart) og Svart/Gul. Må koble sammen jordingsledningene også da hvis de er skillt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2011 Var no en spesiell ting å stjele.. Flyt-skjema Slik jeg leser tegninga, så skal det holde med at du tar å setter inn en pulsbryter mellom Svart(Blå/Svart) og Svart/Gul. Må koble sammen jordingsledningene også da hvis de er skillt. Dette funket ikke! Men fikk skrudd av ABSen med å koble sammen jordingsledningene. Får vel bare vente til jeg får bryter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2011 Strips på vakumklokka på bakdiffen funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...