Hvor får eg kjøpt lakkstift (utbedrings lakk) til bilen min (ikkje orginal farge)

Anbefalte innlegg

Eg lurer på hvor ein får tak i lakkstift er vell det ein kaller det? liten flaske med lakk, penselen er festa på undesiden av korken. bli vell også kallt utbedrings lakk? uansett eg er ute etter å få kjøpt ei sånn til bilen min. regner med fargen må blandes med andre ord at det ikkje er noe standard farge Lambogini blue pearl eit eller anna heiter den men det skal eg oppdrive.. noen som veit kven som kan levere noe slikt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg lurer på hvor ein får tak i lakkstift er vell det ein kaller det? liten flaske med lakk, penselen er festa på undesiden av korken. bli vell også kallt utbedrings lakk? uansett eg er ute etter å få kjøpt ei sånn til bilen min. regner med fargen må blandes med andre ord at det ikkje er noe standard farge Lambogini blue pearl eit eller anna heiter den men det skal eg oppdrive.. noen som veit kven som kan levere noe slikt??

 

Den lakksjappa på øyrane i Førde blanda slikt. Forbi der elkjøp var før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eikers billakk du meiner? einaste dei som kanskje kan vertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eikers billakk du meiner? einaste dei som kanskje kan vertfall!

 

Det var det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for infoen kara! da skal eg få sjekket opp i det=))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så blander jo ødegård lakk den fargen du vil og sender landet rundt. Grei nettside også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.