#1 Skrevet Januar 11, 2011 Blide, hjelpsomme Cato Andersen fyller år i dag, så jeg benytter anledningen til å gratulere så masse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2011 Gratulerer så mye med dagen, Cato! Håper å se deg og S6 i fin form på treff i 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2011 Gratulerer med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2011 Gratulerer Cato, og grattis med ny slede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2011 Ahaaaa... så Cato har solgt S6'n ja Hva ser vi ham i 2011? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2011 Flink til å gjemme seg, denne Cato - ingen tråd under lokallaget og ikke oppgitt fødselsdato i profilen! Men jeg gratulerer allikevel, jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2011 Hehe.. Stealth-Cato! Han handlet en aldri så liten A8 4.2TDi for en stund siden, men det spørs vel om S6-tidene består en stund allikevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med gårsdagen, Cato! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2011 Gratuler med dagen Cato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 16, 2011 Takk takk ...her forsøker jeg å være mest mulig anonym 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 17, 2011 Takk takk ...her forsøker jeg å være mest mulig anonym Vil du legge ut et bilde av nyerværvelsen slik at vi som sitter på feil side av fjellet kan få en titt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 17, 2011 Vil du legge ut et bilde av nyerværvelsen slik at vi som sitter på feil side av fjellet kan få en titt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 17, 2011 Grattis med grom bil, Cato. 4.2TDI er HELT riktig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...