#1 Skrevet Januar 11, 2011 Hei,jeg har en Audi A4 B5 1997 som jeg driver å monterer tåkelys på, og kom da over to ledninger som sitter forran radiatioren som bare henger der, de går ikke til noen ting: klø : Så det jeg lurte på er om noen kan fortelle meg hva disse ledningene er til, skal brukes til ? Legger ved ett bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2011 Temp måleren pleier vel å ligge foran radiatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2011 Dette er noen temp.følere, de sitter foran for å måle utetemp. til f.eks. instrument/klima 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2011 Dette er noen temp.følere, de sitter foran for å måle utetemp. til f.eks. instrument/klima Okei, takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2011 normalt som jeg har sett/skjønt så sitter det bare 1stk av denne i fronten, og denne skal gå med ledning fram til et koblingspunkt som gir informasjon om utetemperaturen til hjernen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...