#1 Skrevet Januar 11, 2011 Hei sann. Vurderer å lakkere opp min b6 sedan pga av en rekke små riper og et par bulker, noen som vet om noen bra, billige (og gjerne momsfrie:)) som kan lakkere for meg? bor selv i orkdal. Vurderer også sverige, noen som har noe erfaringer der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2011 send en pm så kan jeg sikkrt komme med ett forslag eller 2:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2011 Du kan høre med Fosen Lakkeringsverksted her ute på Ørlandet. Veldig bra gjeng med flinke folk. Selv har jeg fått lakkert 2 biler der, + retta opp skader med perfekte resultat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2011 Hva fant du ut? Noen her inne som tar lakkjobb på kveldstid? send meg pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2011 kan sende meg en pm også hvis noen driver med sånt , har en front fanger som trenger å skifte farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2011 Hør med Tiller Bilskade/Tiller Bil. Fikk pris på 2500,- på lakkering av en fanger der. Skal ikke se bort fra at de tar det på "kveldstid" der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2011 hør med meca verkstedet ved esso? på melhus. rimelig på lakkering. spørr etter lasse og hils fra meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2011 Noen som lakkerer kveld, send pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2011 takker for alle tipsene. har ikke vært inne på en stund, så var overveldet over tilbakemldingene.. Takker=D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...