#1 Skrevet Januar 11, 2011 Heisan, lurer på hvor dørsensoren er i ny type caddy. Taklyset begynte å blinke idag og mistenker at det er den sensoren i førerdøra. Kan derimot ikke finne den, og lurer på om det kun er jording i låskassa? Spraya nemlig der med wd40, men da slutta den helt og funke(hadde ikke el. spray). Litt irriterende siden jeg ikke får låst bilen når den indikerer for at døra er åpen, selv om den ikke er det. takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2011 Ligger i låsekassen, må vel bytte hele den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2011 Sjekk ledningsbunten i gummibelgen mellom dør og karosseri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2011 (endret) Sjekk ledningsbunten i gummibelgen mellom dør og karosseri. Seriøst? på en 3 år gammel bil.. kan da umulig være brudd der..? får kansje sjekke det da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2011 Ligger i låskassen og koster 1200kr pluss mva på bilomsetningen, turte ikke spør på møller engang. Jippi, hva med å bare beholde de gode gamle sensorene som koster en hundrings og tar 2 minutter å skifte!(frustrerende!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2011 Koster vel ikke så veldig mye mere om jeg ikke husker feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2011 Koster vel ikke så veldig mye mere om jeg ikke husker feil... er det en vanlig feil på disse bilene eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2011 Ikke uvanlig hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...