#1 Skrevet Januar 11, 2011 (endret) Når jeg åpner førerdøren slår ikke taklyset seg på inne i bilen, når jeg åpner passasjerdøren slår det seg på. Hva er feil ? Hvordan fikse det ? noen som har erfart dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2011 Feil på microbryter, må vel bytte hele låsekassen om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2011 Har fått pris på låskasse i førerdøra: Ny fra VW: 1680kr inkl rabatt Brukt: 400kr Hvordan er det og skifte denne selv, hvordan går jeg frem step by step ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2011 Hvordan er det og skifte låsekassen selv, hvordan går jeg frem step by step ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2011 ta av hantak utvendig (hold det ute og skru ut/nesten heilt torx20 skruen i bakkant av døra, av med deksel så wire, handtak bak og ut) av med dørtrekk(to stk torx30 bak handtaket og to torx20under) dra det ut og av med ledninger og vire til opner. ta ut 2stk gummipropper og senk ruta ned og skru ut netsen heilt, ta ruta opp(skal vere laus) løsn multistikk i a-stolpe(trykk ned gummimansjett og av med stikker) skru ut alle 10mm skruer rundt plata og mangkant skruene på låsen (2stk svarte) av med plate og skift lås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...