#1 Skrevet Januar 12, 2011 Hei, Jeg sliter med overlading på bilen min, og får ikke feil på N75'n i vagcom. Men har drivi og bytta turbo nå, og prøvde å blåse/suge i slangen som går inn på vacuumklokka (VNT) på turbo'n. Og med tenninga av så kan jeg suge nesten helt fritt igjennom, og blåser jeg så er det ikke like fritt, men lufta passerer igjennom. Skal det være sånn, eller har jeg lekk N75 ? Prøvde å søke litt, men fant ikke noe særlig på hvordan å feilsøke på disse ventilene.. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2011 Hei, Jeg sliter med overlading på bilen min, og får ikke feil på N75'n i vagcom. Men har drivi og bytta turbo nå, og prøvde å blåse/suge i slangen som går inn på vacuumklokka (VNT) på turbo'n. Og med tenninga av så kan jeg suge nesten helt fritt igjennom, og blåser jeg så er det ikke like fritt, men lufta passerer igjennom. Skal det være sånn, eller har jeg lekk N75 ? Prøvde å søke litt, men fant ikke noe særlig på hvordan å feilsøke på disse ventilene.. Takk Jeg har vakumtester med pumpe. Send pm så kan vi møtes slik at du kan teste om vnt aktuatoren løfter når den skal, samt sjekke om den er tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...