#1 Skrevet Januar 12, 2011 (endret) Jeg skal skifte viskeroverføringen (Den som er mellom viskermotoren og viskerne) på min A3 8P. Men så kommer den første utfordringen: Hvordan skal man løsne plata som ligger over viskermotoren? (Har fjernet viskerarmene) På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2011 Ingen som kan fortelle meg dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2011 på min a4 så er det en skru på midten, og klips på siden og under om det kan være til hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2011 Den sitter i et spor, "bare" å dra den ut, men sitter veldig godt, husker ikke om den skal rett frem eller rett opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2011 Prøvde å se litt på det nå idag. Det er ingen skrue der hvertfall. Må man av med panseret for å få av platen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2011 Skal gå uten å røre panseret noe ytterligere. Sitter vel trykket nedi en skinne i bunn på frontrute. Enklest å begynne i en av endene. Men vær ytterst forsiktig med å bende denne opp med noe verktøy mot frontrutekant der tåler ruta så å si ingenting før den sprekker. Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2011 http://mysite.verizon.net/jpell/pdf/8P%20Windsheild%20Wiper%20Setup.pdf Denne vil nok hjelpe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2011 http://mysite.verizon.net/jpell/pdf/8P%20Windsheild%20Wiper%20Setup.pdf Denne vil nok hjelpe deg Tja.... Hjalp noe, men den sier bare: "Remove plenum chamber cover - 2 - ." Om platen som sitter over motor og overføring. Skal gå uten å røre panseret noe ytterligere. Sitter vel trykket nedi en skinne i bunn på frontrute. Enklest å begynne i en av endene. Men vær ytterst forsiktig med å bende denne opp med noe verktøy mot frontrutekant der tåler ruta så å si ingenting før den sprekker. Mvh Anders Så den skal bare rett opp i bakkant (ved ruta)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2011 Så den skal bare rett opp i bakkant (ved ruta)? Hvis den flukter/ligger jevnt med ruta i bakkant så skal den det ja. Kan sitte godt, så er ihvertfall greit å få bilen inn og få romtemperatur i plasten før du begynner med dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 20, 2011 Da var det fikset. Den skulle rett opp, og man kan bruke et flatjern fra oversiden siden det ligger noe mellom ruta og plastdekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...