Bytte parklyspærer på 4F

Anbefalte innlegg

Har noen ett tips til hvordan jeg kan bytte begge parklyspærene på en A6 4F med bixenon?

Klarer jeg det med å fjerne oljetanken til servoen og luftfilterboksen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det går fint, bøy ut bøylen til servobeholderen slik at du får lagt denne til siden for festebøylen, så kommer du til og får tak i ledningene til parklyspæra. disse sitter så godt at man kan nappe ut sokkelen med pære med å nappe i ledningene:) på høyre side så tar du ut hele luftfilterboksen. Lokket først. :) Tips er å sette på parklyset når du skal sette inn pæra/m sokkel inn i lampa og se fra utsiden da er det mye lettere å treffe hullet pæra skal inni, siden du ser lyset fra pæra igjennom hullet fra utsiden av lampa:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den skal bare dras rett ut, ikke skrues slik som DRL pærene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp dras rett ut:) På biler med xenon er det orginalt blå parklyspærer på 4f:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett det... Betyr vel ikke noe om jeg bruker blanke, sålenge jeg skifter begge?

Hadde av hele fronten for reg.reim bytte igår, og skiftet DRL-pærene mens lyktene var ute...

Når vi startet opp etterpå, var begge parklyspærene gått :( Var ikke så gira på å ta av fanger og lyktene igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.