#1 Skrevet Januar 12, 2011 Har noen ett tips til hvordan jeg kan bytte begge parklyspærene på en A6 4F med bixenon? Klarer jeg det med å fjerne oljetanken til servoen og luftfilterboksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2011 Ja det går fint, bøy ut bøylen til servobeholderen slik at du får lagt denne til siden for festebøylen, så kommer du til og får tak i ledningene til parklyspæra. disse sitter så godt at man kan nappe ut sokkelen med pære med å nappe i ledningene:) på høyre side så tar du ut hele luftfilterboksen. Lokket først. Tips er å sette på parklyset når du skal sette inn pæra/m sokkel inn i lampa og se fra utsiden da er det mye lettere å treffe hullet pæra skal inni, siden du ser lyset fra pæra igjennom hullet fra utsiden av lampa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2011 Så den skal bare dras rett ut, ikke skrues slik som DRL pærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2011 Jupp dras rett ut:) På biler med xenon er det orginalt blå parklyspærer på 4f:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2011 Har sett det... Betyr vel ikke noe om jeg bruker blanke, sålenge jeg skifter begge? Hadde av hele fronten for reg.reim bytte igår, og skiftet DRL-pærene mens lyktene var ute... Når vi startet opp etterpå, var begge parklyspærene gått Var ikke så gira på å ta av fanger og lyktene igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...