#1 Skrevet Januar 12, 2011 Hei. Har en Touran 2006, sliter litt med at setebeltesensoren på passasjersiden framme av og til begynner og pipe selv om jeg ikke har noen passasjer der, så lurer på hvordan jeg skal bli kvitt driten? Noe som funker permanent hadde vært fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2011 Bytt beltelåsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2011 Du kan kode vekk hele beltevarsleren med vag com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2011 Takk for svar. Sikker ingen som har vagcom her heilt på vestkanten Mulig og kjøpe beltelås online? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2011 har også vært plaga med at pip å gnell etter at folk har gått ut av biln. tror det er setevarmern som kødde med sensorn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2011 er nok sensoren i sete som gjør det ja. vis det ikke sitter noen der sklle det ikke ha lagd noe lyd uansett om beltet var i eller ikke. kan vere så enkelt som litt ekstra vekt på sete eller dårlig sensor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2012 Løfter denne igjen, har bilen stått i solsteken en stund så begynner det og herje/pipe igjen. Synspunkter? Bytte sensor? Litt synd, for eg nekter å håpe på dårlig vær for att driten skal holde fred 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2012 Sjekk på lokallagssidene dine, sikkert en eller annen med vagcom! Regner med at du uansett bruker belte, slike påminnere er for de som egentlig ikke bør kjøre i bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2012 Dette gjelder tomt passasjersete, jeg føler meg naken uten belte. Amen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...