Feil med kjøling Audi A3?

Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med at når bilen har stått en stund og blitt kald og den startes opp igjen begynner kjølel"lampa" å blinke og pipe.. Har også merket at bilen har brukt endel mer bensin den siste tiden.. rundt 1.4 l/mil.. på blandet kjøring.. og at temperaturen plutselig kan hoppe fra 90 til 60 og opp igjen.. ?

Skifta en temp.sensor for dette for ett par mnd siden.

 

Jeg har jo derfor selvfølgelig hatt bilen inne til diagnose hos Audi senter Trondheim , 3 ganger nå, men samme hver gang de finner ingenting. !!!??

 

Siste besøket var i går, fikk skifta olje ( Castrol TWS ) og grunnstillt gasspjeldet. Hadde en liten kjøretur på kvelden ca. 2 mil, så motoren ble god å varm, og rett før jeg kjører ned i garasjen hopper temperaturen fra 90 til 60 grader, akkurat som før....

 

Noen som har peiling på hva dette kan være ??? Evnt. tips til hvem jeg kan snakke med eller gå til ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.