#1 Skrevet Januar 12, 2011 Bakviskeren har begynt og gå meg på nervene. Den kan plutselig begynne og gå, selvom den er skrudd av. Noen som har vært borti dette problemet tidligere - og er det eventuelt hendelen som har tatt kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2011 :pSkjedde på firmabilen min hele tiden... først var det bare bakviskeren, men på slutten kunne både bakviskeren og viskerne forann begynne å gå for fult, helt tilfeldig (dette er da en 98 caddy) Møller bytta viskerhendelen og problemet forsvant Bakviskeren har begynt og gå meg på nervene. Den kan plutselig begynne og gå, selvom den er skrudd av. Noen som har vært borti dette problemet tidligere - og er det eventuelt hendelen som har tatt kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2011 Bakviskeren har begynt og gå meg på nervene. Den kan plutselig begynne og gå, selvom den er skrudd av. Noen som har vært borti dette problemet tidligere - og er det eventuelt hendelen som har tatt kvelden? har hatt samme feilen på min 02 passat, og det var releet til viskerne som hadde låst seg i intervall stilling Løsning ble nytt rele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2011 Byttet rele i dag, men ingen forandring. Når jeg tar ut sikringen til viskerene, går den ikke konstant, men virker normalt... Da skulle den vel ikke virket i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...