Bakvisker går sporadisk - konstant?

Anbefalte innlegg

Bakviskeren har begynt og gå meg på nervene. Den kan plutselig begynne og gå, selvom den er skrudd av.

Noen som har vært borti dette problemet tidligere - og er det eventuelt hendelen som har tatt kvelden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:pSkjedde på firmabilen min hele tiden... først var det bare bakviskeren, men på slutten kunne både bakviskeren og viskerne forann begynne å gå for fult, helt tilfeldig :P (dette er da en 98 caddy)

Møller bytta viskerhendelen og problemet forsvant :)

Bakviskeren har begynt og gå meg på nervene. Den kan plutselig begynne og gå, selvom den er skrudd av.

Noen som har vært borti dette problemet tidligere - og er det eventuelt hendelen som har tatt kvelden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt samme feilen på min 02 passat, og det var releet til viskerne som hadde låst seg i intervall stilling

Løsning ble nytt rele.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet rele i dag, men ingen forandring.

Når jeg tar ut sikringen til viskerene, går den ikke konstant, men virker normalt...

Da skulle den vel ikke virket i det hele tatt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.