#1 Skrevet Januar 12, 2011 Driver og monterer en AAN motor, Jeg har to topper liggende den en sitter det føler på kamdrevet og den andre er det ikke ingenting. Så spørsmålet er hva er denne til. Ettersom begge er AAN topper og den toppen jeg helst skulle brukt ikke har denne føleren. Mvh Glenn Skogheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2011 Den ene er da av den "gammle" typen topp med kamgiver/hallgiver i bakkant på toppen i en "fordeler" istaden for foran på kam drevet . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2011 Den ene er da av den "gammle" typen topp med kamgiver/hallgiver i bakkant på toppen i en "fordeler" istaden for foran på kam drevet . Takk for raskt svar.. Kanskje dumt spørsmål har noen noe bilder av dette i forhold til den gammle toppen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2011 dårlig med det . men du ser nokk at den gammle har drev på kammen i bak kant og at den mangler det dekselet som er påskrudd på den nyaste toppen din .. og den nyaste toppen har nokk ikkje drev i bakkant på innsug kammen . aan kammen har fintagga drev og 7a suge kammer har grovtagga tenner . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2011 OKi.. må prøve og finne ut av det da.. selvfølgelig den ene del jeg mangle.. Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2011 http://www.034motorsport.com/ignition-solutions-ignition-distributor-bosch-rebuilt-20v-including-7a-3b-p-18559.html Er den en slik det er snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2011 http://www.034motorsport.com/ignition-solutions-ignition-distributor-bosch-rebuilt-20v-including-7a-3b-p-18559.html Er den en slik det er snakk om? Utseendemssig er den nederste delen omtrent lik. Men innmaten tror jeg ikke er lik, og den har ikke fordelerlokket men kun et flatt plastlokk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2011 Oki.. Vet noen hvor det er mulig og oppdrive en slik jeg skal ha da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2011 Mulig jeg tar feil her, men mener disse har samme funksjonen og at du bare kan forlenge ledningene frem til halgiveren på den andre toppen. Sikkert noen andre som kan bekrefte avkrefte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 12, 2011 jepp det er mulig. men det mangler innfestingn på den gammle toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2011 jepp det er mulig. men det mangler innfestingn på den gammle toppen. Ok, ikke lett å vite hvilken topp du skulle bruke. Men ser at folk har maskinert innfestning til 7a topper. Men er sikkert billigere å få tak i orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...