#1 Skrevet Januar 13, 2011 (endret) Hei Har en 1.9TDI 2002. I dagmorres når jeg skulle kjøre hjem fra jobb var det noe rart. Når jeg vrei om nøkkelen strevde den bittegrann med å starte. Samtidig så gikk dørlåsen ned og radioen resetta. Nå kinner den ikke i det hele tatt, bare lager en kort "brr" lyd. Noen som vet hva dette kan være? Skrev haster fordi dama må på jobb om ikke lenge. Setter stor pris på alle svar! Mvh Alek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2011 Høres jo veldig mistenkelig ut som om du er tom for strøm da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2011 For lite batteri til å drive starteren din rundt vil eg tru. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2011 sjekk batteri og eventuelt hvor mye dynamoen lader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2011 Fikk ikke startet med startkabler. Skal dette gå uansett hvis batteriet er dødt? Bilen kinner bare bittegrann, og da høres det nesten ut som om det er sand i starteren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...