#1 Skrevet Januar 13, 2011 Hei Er det sperre på a3, i såfal er det noe sikkring eller noe som kan ha gått til h*****. Satt meg fast i mye snø i dag å da spant den bare på to hjull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2011 Ingen sperre på Haldex nei. Berre framme du spant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2011 Spant noen ganger på bakhjula men ikke begge smatitig annet når jeg bråslapp clutchen span alle fire litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2011 4hjulstrekker vil bare spinne på 2 hjul om du står fast (og ikke har sperre) En 2hjulstrekker spinner bare på ett hjul.. Og du har ikke sperre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2011 Er klar over det, men en på når jeg møller mente det var sperre når jeg skrudde av esp,en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...