#1 Skrevet Januar 13, 2011 Hvor mange volt skal n75 ventilen ha? Målte rett over 5volt av kontakten på tomgang. (btw: har fått feilmelding på n75 ventil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2011 Hva var feilkoden da? Open Circuit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2011 N75 får vel pulser, så å måle dette som DC blir vel litt håpløst tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2011 Det er 12v pulser. Måler du med multimeter i DC får du en slags "gjennomsnitts" måling. Du må scope signalet for å se hvordan det ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2011 Her er feilkodene:) st86414.txt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2011 Her kan du lese litt: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Output Open 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2011 Her kan du lese litt: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Output Open 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) De sidene der var ikke dum, takk takk:) Jeg har prøvd ny n75 ventil og det hjalp ikke. Bilen er chippet og den lader bare grunntrykk. Så har troen på at kansje chippen er ødelakt. Men den n80 charcoal ventilen er det bankesensoren? Jeg mangler en vakum slange på den og vet ikke kor den vakumslangen skal komme fra. Hvorfor den er fjernet må gudene vite: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2011 EVAP ventilen tilbakefører uforbrent drivstoff til innsuget, slik jeg har forstått det. Hvis du mangler en slange, så kan jo det være en plass å starte Her er oversikt over slangene; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2011 EVAP ventilen tilbakefører uforbrent drivstoff til innsuget, slik jeg har forstått det. Hvis du mangler en slange, så kan jo det være en plass å starte Her er oversikt over slangene; Hehe akte material? har ikke tenkt på det engang. Men ser jeg mangler noe så får ramse opp og bestille inn:) Takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...