Anbefalte innlegg

Noen som vet hvem jeg kan spøre om etter montering av krok på rs2? å pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får du den godkjent med krok da? er rimelig sikker på at den ikke kan godkjennes med krok det samme som rs4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan montere hengerfeste på lovlig vis, men da med begrenset effekt (samme effekt som S2). Dette gjøres ved at det kobles en leder til hengerkontakten, som begrenser effekten når henger er montert på.

 

Men hvem vil vel gjøre det? Det blir vel like greit å bruke et hengerfeste fra en A4 Avant. Bare sørg for å finne en variant som ikke krever for mye kapping i fangeren pga plasseringen av skiltet på RS2'en.

 

Jeg mener det finnes tråder om dette emnet her på forumet, -jeg har sett noe liknende før....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bendik. Er ikke meninga å dra ting med RS2... man skal ha annen bil til sånn grovarbeid :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bendik. Er ikke meninga å dra ting med RS2... man skal ha annen bil til sånn grovarbeid :-)

 

Hehe... du har rett i det!!:P:p Så det ble bare med tanken!!!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var krok på min når jeg kjøpte den. Kjekt å ha egentlig men ikke brukt den veldig mye.

Mitt hengerfeste reduserer iallefall ikke effekten. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.