Anbefalte innlegg

Hei...

 

Holder på og sette i en greddy electronic boost controller nå.. den skal ha et turtall signal, men på vanlige motorer med en coil så er jo det coil minus ledningen man tar det ifra. menne åssen er det på en 5 coil motor? kan jeg ta signalet ifra en av coilene? ell er det bak på innstrument panelet jeg skal hente det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallgiveren sitter i bakkant av reimhjulet til kammen, uten at jeg kan fortelle deg hvordan man kobler seg til den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gir vel et 5 volt signal som bryter hver gang remhjulet paserer punktet sitt. det vil vel ikke virke og bruke det signalet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tror nok ikke du kan bruke hallgiveren nei. Slutten på en arbeidsuke lager rare poster tydeligvis :)

Kan greddy'en programmeres til å ta signalet fra en av coilene da? Slik at den ut fra det regner ut turtallet? Må vel være noe dokumentasjon på utstyret som forklarer monteringen på forskjellige tenningsoppsett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk koblet den opp og testet den istad, men uten turtall signal da.

Men den fungerer bra den. morsom og innvikla sak.. hehe 4"lcd skjerm og fjern kontroll. og en haug med funskjoner.

 

Eneste ulempen er at i innstillingene så står det at turtallet signal kan velges melloom 3.4.6. og 8 syl motorer. og ikke 5 syl som vanlig...

 

Men hvis jeg setter den på f.eks 6 syl da.. da vil kannsje turtelleren vise mindre en hva motoren faktiskt har. men så lenge jeg hvet hvilket turtall motoren har på de forskjellige stedene på boost controlleren selvom den f.eks viser 2500omdr men motoren egentlig har 3000omdr.. så vil man jo ha mulighet til og stille trykket på de forskjellige turtall områdenen da?

 

Kannsje vrient forklart, men regner med at noen skjønner hva jeg mener.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.