Trekke kabler til RVC via sikringsboks, noen som vil hjelpe for en slant?

Anbefalte innlegg

Hei. I februar får jeg endel stæsj fra kufatec. ink kabler til ryggekamera.

Selve kabeltrekket ser ikke så styr ut, men når det gjelder å legge inn spenningskabelen via sikringsboks og koble ble jeg veldig usikker på om jeg tør gjøre den delen alene. Er det noen som har gjort en lignende operasjon før, eller jobber med slikt som kunne tenke seg å hjelpe meg for en slant cash? Ser for meg å gjøre dette i slutten av februar, så ingen hast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ifølge bildet til kablene til kufatec så er det jo ikke sikkert det trengs å gå via sikringsboks. Eller?

1567_0.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette fikser vi vet du :)

Lett som en plett. Det som er styr er å trekker den gjennom den gummiforingen mellom bakluken og bilen, men det går det også :)

Forresten. Ta en titt her angående drenering: http://www.my-gti.com/2047/install-drainage-for-the-golf-mark-vi-rear-view-camera-rvc-installed-in-a-golf-mark-v

HAr lest gjennom dette, og ref en annen kunde jeg har må dette monteres også på Golf 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kun er skeptisk til dreneringen så burde detta gå bra. Men den guiden er gjort i en mk5. Så satser på at man ikke trenger å borre noe iallefall i en mk6? :) Så at på min luke er det en sort plugg fra før. Så da må nok denne erstattes med ett rør ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det korte røret om du ser i linken om jeg ikke tar feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.