Anbefalte innlegg

Heisann!

Sitter å titter litt på FMIC til S3'n.. noen som har erfaring med dette? Om hva jeg burde velge, og hvem som gir best pris?

Og powerflexforinger, hvilke foringer er det lurt å bytte ut til powerflex og ikke? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forge har vel ferdig kitt men det koster penger.Hør med Dennis Møller her på forumet han fikk dette på sin s3.Jeg hadde funnet ut hvilke størrelse på kjøler jeg skulle brukt.Også kjøpt rør og lags rørgater selv.På cupraen har jeg 550mmx140mmx65mm.På s3 kan du vel ha 550mmx230mmx65mm eller 180mm i høy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

Den fra Forge der så jo ikke værst ut, var ganske mye billigere enn her i norge også.. Har planer om en litt mere hester.. så satser på at det ikke er noe problem med oppimot 500 hk med forgekittet? vet du noe om det? hvor stor er din IC iforskjell til forge'n?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er smaler enn min men mye høyere.Hvor mye forge sin holder til er jeg ikke sikker.Veit ikke hva kim brukte på grom s3 sin før den ble tatt fra hverandre.Men skal du ha litt insprasjon og informasjon så kos den med og les denne tråden: smil :

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=234021

Bagder 5 har hjulpet på og bygge denne og han er en høyt respektert mann på 1.8t trim på seatcupra.net.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, okei, skal høre med kim jeg :)

Hoho, takk for link! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.