#1 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg vil sette inn Navi+ i bilen. Den krever 2 din, så jeg må flytte klimakontrollen. Er det mulig ,og hvilke deler trenger jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2005 På min bil er det iallefall mulig å kjøpe ny ramme som passer med navi.. Climaen vil da bli plassert helt nede slik at du mister rommet under.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2005 På min bil er det iallefall mulig å kjøpe ny ramme som passer med navi.. Climaen vil da bli plassert helt nede slik at du mister rommet under.. Er dette mulig på "gamel" a3n og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2005 Er dette mulig på "gamel" a3n og? Er sånn på min bil, så da vil jeg tro det er mulig å få til på din også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2005 Vil sjå bilder!!!!!!! Dette var intressant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2005 Til dere som er på utkikk for A3. Verdt å sjekke linken under! http://www.vwnavi.com/vwnavi/forums/showthread.php?t=1479&highlight=climate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2005 Her er en som har satt inn navi på nye a3 Kilde: http://web.telia.com/~u37018647/main.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2005 Vil sjå bilder!!!!!!! Dette var intressant Tok et bilde ute i mørket her - du ser vel nok ut fra det? (jeg har den lille navi-en, så ingen skjerm, men plassen er der) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2005 Tok et bilde ute i mørket her - du ser vel nok ut fra det? (jeg har den lille navi-en, så ingen skjerm, men plassen er der) Hmm... Eg har jo den eldre midtkonsollen eg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2005 Hmm...Eg har jo den eldre midtkonsollen eg da.. Men burde ikke den nye passe inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2005 Men burde ikke den nye passe inn? Eg veit egentleg ikkje, men da må eg jo ha meg ny Klima kontroll og da... Hmmm....Pluss nye knappar.. Noken som har gjordt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...