Lakkering i Gudbrandsdalen

Anbefalte innlegg

Noen som tar på seg lakkering i Gudbrandsdalen til en fornuftig pris her i klubben? Evt et verksted som ikke er altfor dyrt og som folk kan anbefale? Snakk om litt småplukk på en sølvgrå Golf 4 stv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen anbefalinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser da rett så bra ut! Er jo ikke noe i veien for å ta seg en tur utover. Evt kan jeg sende bilen med ei jeg kjenner. Går det an å få tak i dem på mail og sende bilder, eller burde jeg dra innom med bilen for å få de til å se på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser da rett så bra ut! Er jo ikke noe i veien for å ta seg en tur utover. Evt kan jeg sende bilen med ei jeg kjenner. Går det an å få tak i dem på mail og sende bilder, eller burde jeg dra innom med bilen for å få de til å se på det?

 

Ja, det er bra det der.

Det absolutt beste er å ringe først og avtale å deretter dra innom med bilen så han får sett på den og du forklarer akkurat hvordan du vil ha ting gjort..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo ta en tur eller en telefon til en bekjent av meg som driver Xtra BilSør-Fron, han steller med bilpleie og lakkering med mere. Hvis du skal ha pris må du nok møte med bilen for taksering. Pratanes fyr :)

 

Bare en tur innom er verdt besøket, ikke mange som har like ryddig og strøkent verksted. Blir heller ikke overasket om det står noe ryddig fra VW eller Audi der.

 

Jeg har ikke hatt noen lakkeringsjobber der, men flere biler til full bilpleie både innvendig og utvendig og veldig fornøyd! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk jon christer! :)

 

spørs om jeg får ta meg en tur innom han på sør fron, helge! Er å lakke noe småtteri og ta en shining på den før den skal selges så kunne jo kanskje fått slått to fluer i en smekk der, viss han ikke er for dyr da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.