hvilken problemer møter man på ang oppgradering av større bremser audi a4 1.8tq ?

Anbefalte innlegg

hei!

tiden er nå inne for meg og få byttet skiver og klosser på audien min!

har snoket litt rundt og ser at bilen er levert orginalt med forskjellige størrelser..

MIN audi er levert med 288mm skiver foran, men den samme modellen ble også levert med

312mm foran!

så da er mitt neste spørsmål;

-hva skal til for at jeg kan montere 312mm skivene ?

er det bare og handle ivei.. eller er det MASSE deler som må skiftes for og gjøre dette mulig mtp.

at jeg har noe mindre skiver fra før av?

bilen det gjelder er en 2002mod Audi A4 1.8TQ

man ønsker jo såklart og ha så store bremser som mulig!: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp caliperbraketter og skiver fra 3.0 V6 bensin både forran og bak, så får du 312 framme og 255 bak. Det er alt du trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp også A8 US spec skiver fra autohausaz , da får du de drilled (til en billig penge) De er 312x25mm

Dumt du ikke handla mens du var i statene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

olalala.... takker for tilbakemelding! :) da spørs det om det blir nye bremser på meg gitt! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp også A8 US spec skiver fra autohausaz , da får du de drilled (til en billig penge) De er 312x25mm

Dumt du ikke handla mens du var i statene :)

hehe... sant nokk! ;p hadde jo alt mulig anna og bruke penga på da vett :P

har uansett fått en meget hyggelig pris på turbogroove borra slissa, samt greenstuff/redstuff klosser :)

så vi får se hva det blir til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.