#1 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg har en 99 golf 4 med diff-sperre på bilen min..jeg lurer på hva slags diff dette er og om noen vet hvor holdbar denne er når man trimmer litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2005 dette lurer eg på og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2005 Har du diff du også? Omtrent ingen jeg vet om som har det org på golf.. HMMMM.kjekt å ha da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2005 Har du diff du også? Omtrent ingen jeg vet om som har det org på golf..HMMMM.kjekt å ha da Eg har det på ein Audi A3 eg da.. ESD heiter det trur eg... Var vel orginalt på Golf 4 Gti og Audi A3 1,8T? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2005 EDS. Originalt på Golf IV med 1.8l 125 hk og oppover. Det er et system som er integrert sammen med ABS systemet.Trim i veg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2005 Går hardt utover bremser ved hard bruk. Ved mye effekt bør vel en annen løsning vurderes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...