Blir nytt hullager foran ødelagt av at indre del løsner? - Golf 2

Anbefalte innlegg

Hei. Har fått satt i nye hjullager fremme på 2er golfen min. Skulle sette i navene etter å ha fjernet den gamle ringen fra det gamle hjullageret. Blei litt ivrige, og greide å sette i navet før eg satte på abs kransen. Så når jeg skulle ta ut navet igjenn, så løsnet den ene segerringen, og da løsnet den indre banen på det nye lageret. Så dette fulgte med navet ut igjenn.

Så spørsmålet, har jeg nå ødelagt lageret? Eller er det bare og sette det på plass igjenn? Kjentes helt fint ut når jeg fikk satt det på plass igjenn, men har ikke peiling på sånt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er stor sjanse for at det har blitt skader i lageret, men de fleste som har byttet endel hjullagere (meg selv inkludert) har gjort det samme og det har gått bra.

Dette har jo stort sett vært entusiastbiler som ikke blir kjørt 20-30k i året.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satster vi på at det holder. Hvis jeg bare får ringen av navet uten og ødelegge den! ;)

Takk for svar. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.