Hvor går rørene til bremsekraftforsterker, bombe, tannstang og abs - S2 3B

Anbefalte innlegg

hei noen som har skjema på hvor rørene fra bremse kraft forsterker,bombe,tannstang og abs skal? Byttet til s2 3b.

sindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

låner denne tråden litt jeg visst det er greit. sliter litt med det samme, skal bygge om fra vakum bkf til hydraulisk. men jeg vet ikke hvor disse slangene skal hen, noen som har et bilde av hvordan det skal være? fant ingenting på den siden som er linket til her

DSC00446.jpg

den øverste slangen ska vell til servopumpen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De tre banjoene skal til servopumpen, røret helt til høyre skal inn på tannstangen, slangen til venstre skal på servooljetanken og den gjengede nippelen i midten mener jeg skal inn bakerst på hovedsylinderen til bremsene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk skal sjekke det :) det er et lite bremserør på baksiden av bomba og, hvor skal den da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det det bremserøret som skal inn på toppen bakerst på ovedsylinderen til bremsene.

La meg få sjekke imorra hvor den den gjengede saken skal. Har 3b motor selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Steffen,

tydeligvis litt annerledes på 200 enn på s2, da jeg ikke har noen t-stykke? på den ene slangen.

DSC00446.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funne ut hvor det meste skal gå nå :) men sliter med å finne plass å feste bomba, noen som har bilde av hvordan det skal være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt jeg kan se er denne:

612300.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk, den hjalp litt den og :) men ingen som har bilder av hvor den sitter på karroseriet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg en Audi 200, men min sitter under venstre rammevang. Så i nærheten sitter nok din også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.