#1 Skrevet Mars 4, 2005 Hei. Er det noen i klubben som har en 7,5X16" felg å låne bort for prøve montering???? Boltsirkel 4/100. Er usikker på om jeg klare å få plass til dette foran på min scirocco 1. Noen rundt oslo omerådet som har no sånt å låne meg en dag?? Trenger bare en felg. Kjedli å kjøpe no, åsså passer det ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2005 Hei. Er det noen i klubben som har en 7,5X16" felg å låne bort for prøve montering???? Boltsirkel 4/100. Er usikker på om jeg klare å få plass til dette foran på min scirocco 1. Noen rundt oslo omerådet som har no sånt å låne meg en dag?? Trenger bare en felg. Kjedli å kjøpe no, åsså passer det ikke. Har felg jeg... med og uten "ballong" gummi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2005 Har felg jeg... med og uten "ballong" gummi Da tar jeg kontakt med deg når jeg har fått på understellet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2005 Har felg jeg... med og uten "ballong" gummi Hadde det vært en mulighet å få lånt en felg med dekk, nå i nærmeste framtid?? Må sjekke om jeg får plass til 7.5" felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2005 Hadde det vært en mulighet å få lånt en felg med dekk, nå i nærmeste framtid?? Må sjekke om jeg får plass til 7.5" felger felgen ligger i garasjen og koser seg den.... er bare å si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2005 Å det passa ikke, da får jeg gå for 7x16 isteden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2005 7.5x16 ET35 passet ikke, men vil f.eks 7.5x16 ET25 passe????? Noen som har en slik felf som jeg kan låne for å prøve???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2005 7.5x16 ET35 passet ikke, men vil f.eks 7.5x16 ET25 passe????? Noen som har en slik felf som jeg kan låne for å prøve???? Bare å legge på en 10mm spacer på Et35 felgen det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2005 Bare å legge på en 10mm spacer på Et35 felgen det Blir det godkjent hos sakkyndig?? Eller må jeg kjøre på stålfelga mine da?? For da skjønner dem jo ikke hva som er årsaken til det. Er jo pent med stålfelg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2005 Det viste seg at når jeg fikk rettet opp forstillinga litt (camberen) så fikk jeg på 7.5" felgen uten at den traff demperen. Men så stakk den 3cm utafor hjulbuen. (måtte jo ta av bremse caliperen da, men skal man med det da ) Dermed så må det nok bli 7" allikevel. Ser litt dumt ut detta syns jeg. Tok et bilde av bilen med felg på jeg. Takk for lånet Rudi, syns bilen kledde de felga litt jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2005 Det viste seg at når jeg fikk rettet opp forstillinga litt (camberen) så fikk jeg på 7.5" felgen uten at den traff demperen. Men så stakk den 3cm utafor hjulbuen. (måtte jo ta av bremse caliperen da, men skal man med det da ) Dermed så må det nok bli 7" allikevel. Ser litt dumt ut detta syns jeg. Tok et bilde av bilen med felg på jeg. Takk for lånet Rudi, syns bilen kledde de felga litt jeg. Har ett sett i 7x15 og de er ganske fine de og vel nesten like da... klassiskt fint design til en classic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 28, 2005 Mye er gjort med 195/40 i stedet for 215/40 som sannsynligvis er på felgene på bildene. Med smalere dekk vil sannsynligvis så å si hele slitebanen havne innenfor, samt at du har mer plass innover, slik at du kan kjøre med enda mer negativ camber. Da burde det være umulig å ikke få alt innenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 29, 2005 Mye er gjort med 195/40 i stedet for 215/40 som sannsynligvis er på felgene på bildene. Med smalere dekk vil sannsynligvis så å si hele slitebanen havne innenfor, samt at du har mer plass innover, slik at du kan kjøre med enda mer negativ camber. Da burde det være umulig å ikke få alt innenfor. Det er 205 dekk jeg har prøvd med, ikke 215. Det er ikke mye plass på insiden heller, så camberen får jeg ikke gjordt stort med. Felgen er jo også 3 cm utafor, blir vel ikke pent tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...