Hvor ta defa kabel gjennom torpedovegg- Passat 2007-mod

Anbefalte innlegg

Skal montere defa kupevarmer i morgen å bare lurte på om noen hadde gjort det og hvor du eventuelt tok kabelen gjennom, ikke vært ute å sett ennå men greit med tips :)

Bilen er Passat 2007 2,0TDI 4-motion.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel som regel ingen ledige kabelgjennomføring fra torpedovegg inn i kupè på nyere biler etter hva jeg har sett, så defa har laget et flott hullsag sett som selges på div bilrekvisita butikker. Der får du med hullsag i riktig dim og holderen. I kabelsettet for kupe, så følger det med gummigjennomføring. Så da kan du borre selv og trekke kabelen. Har nylig gjort dette på en A6 4B 2003mod. Denne bilen har AC, så jeg valgte å borre like ved siden av disse rørene (hadde da demontert inne i kupèen og sjekket at jeg ikke borret på noe inne i bilen.

jjlm60.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner en gjennomføring i vannkassen på høyre side.

Du må demontere sparkepanelet på høyre side for å finne kabelen inne i bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVordan gikk det, Kim Aleksander? Jeg er i gang med samme jobb på samme bil, hvodan gjorde du det til slutt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak batteriet er det gjennomførung inn i bilen, gjort det på flere passat 3c. Må ut med batteriet å kassen til det,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.